"Modrá stuha"

Modrá stuha se stále jezdí, ale vzhledem k podmínce získání tohoto ocenění bývá zapomenuta valnou většinou… Nápad vznikl ve státech zběsilou jízdou přes kontinent… Vzhledem k našim podmínkám bylo již před 39 léty dohodnuto, že naše klubové podmínky budou dosažením moře na motocyklu… Za dobu trvání této klubové soutěže o metál nejvyšší se zatím účastnilo nemnoho členů na motocyklech nejen BSA ale Nortonech, Matchlessech, Arielech i Jawách, mnozí dokonce mnohokrát a protože modrá stuha nemá stupňování je jen jedna. 

Zde přehled jmen vlastníků tohoto jezdeckého výkonu:

Ctění pánové:
Jaroslav Hauner, dojel na Jadran s B.S.A.
Miroslav Stojanovič, dojel na Jadran na B.S.A.
Jan Bolina, dojel na Jadran a na La Manche s Matchless
Jindřich Drbohlav, dojel na Jadran, na La Manche, kontinent Francie od moře k moři a k Baltu
taky ke Středozemnímu a to na B.S.A.
Zdeněk Mrha, dojel na La Manche s Matchless
Pavel Fojtů, dojel ke Středozemnímu s Matchless
Václav Sedlák, dojel na La Manche na Arielu
Petr Tikal, dojel k Baltu na Nortonu
Tomáš Zikmund, dojel na Isle of Mann na Ducati
Pavel Konvalinka, na Jawě dojel na La Manche
Robert Kubička dojel k Baltu s Jawou 

„MODRÁ STUHA“ je udělována vždy na konci sezóny po přečtení reportáže cesty vykonané... Přátelé ač jsou dnes podmínky jednoduší, přesto je to výkon který musí být, když ne oceněn, tak ohodnocen alespoň metálem na úrovni …zlatého rouna …ono na počátku bylo nadlidským výkonem se za hranice jen dostat, volné bylo Polsko, Bulharsko, a Rumunsko… i tam byl příděl výměny peněz značně omezen. Do ostatních zemí bylo potřeba souhlasu revolučního odborového, komunistické strany, zaměstnavatele, banky, uličního výboru, stb a vyslanectví toho kterého státu…  ...někomu se stýská?